søndag 29. april 2012

Sol og skygge





 Nok en nydelig dag i skogen. En annen skog, med enda flere blomster, blåveis selvfølgelig.
Jeg får liksom ikke nok av disse skjønnhetene. I dag hadde jeg et luksusproblem. Det var så mange, så tett i tett.....at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle begynne. Da satt jeg meg ned og bare nøt synet en liten stund, så ruslet jeg rundt og fant....og fant....
Det er veldig spennende lys i  skogen, spesiellt når solen skinner. Det er ikke alltid man får til å fange lys, men noen ganger lykkes man.
Spesiellt det nederste er jeg fornøyd med. Noen ganger dukker det opp "ting" i søkeren. Da blir det av og til noe bra. Jeg er fornøyd i dag. Får jeg et eller to bra skudd så er jeg happy.( av 400....hehe)
Ha en fortsatt flott søndag!

1 kommentar:

  1. Mykje fint! Artig at du og laga deg blogg! Får liksom sagt litt meir når ein kan leggja til ein liten tekst. Enig med deg at det nederste bildet er spennande. Det fine med makro er at ein treng ikkje reisa så langt, men kan finna små spennande univers rett rundt hjørnet (eller treet).

    SvarSlett